AMHC AMERSFOORT

Aandacht, plezier, op eigen niveau uitdagend

Welkom op Amersfoortse Mixed Hockeyclub waar iedereen van jong tot oud met veel plezier kan hockeyen. We zijn een gezellige club met veel mogelijkheden op alle niveau's.

Clubnieuws

Wedstrijdschema

Sponsor acties

Auping Store Amersfoort

Auping Store Amersfoort is sponsor van AMHC en onze Dames 1. Daarom krijg je 10% korting op bijna het hele assortiment omdat je lid bent van onze hockeyclub. Op al lopende acties krijg je 5% extra korting.

Laat de enthousiaste medewerkers van de Auping Store Amersfoort weten dat je de actie via AMHC op het spoor bent gekomen en vermeld je lidnr! Auping en AMHC al vanaf 2015 partners!

Kom langs of maak een afspraak

OREC Fysiotherapie

OREC biedt diverse behandelingen aan, waaronder fysiotherapie, ergotherapie, manuele therapie en oefentherapie. Ook kunt u terecht voor nekklachten, rugklachten, schouderklachten en knieklachten. U vindt de fysiotherapiepraktijk in het Eemklooster.

Elke dinsdag avond van 18.00 tot 19.00 is er inloopspreekuur op de club

Afspraak maken

Clubimpressie

Altijd gezellig op onze club!

Volg ons op Instagram